måndag 1 juni 2009

Vid gränsen till sommaruppehåll.

Nikki här.
Jag vet att det verkar som om bloggen fått ett sommaruppehåll, och radion likaså. Det stämmer inte riktigt. Visst är det så att jag och Trey har varit sämre på att komma ihåg uppdateringar osv. men anledningen till att radion inte har fortsatt är för att vi båda jobbar ganska så rejält nu. Jag jobbade 12 timmar om dagen hela denna vecka och då jag inte jobbade; jobbade Trey.

Men vi ska börja lägga upp lite sporadiska radioavsnitt istället när vi väl hinner.
Idag ska jag försöka köpa lurar på WESC's utförsäljning. Hoppas det finns några kvar i någon bra färg. Sedan ska jag köpa lite andra saker jag behöver. Fan vilket tråkigt inlägg det blev nu helt plötsligt. Jag börjar inse att det här med att skriva blogg egentligen inte är min grej. Inte när jag bara ska berätta om någonting vardagligt. Vill man ens läsa sådant?
Skitsamma.

På återseende.
Indie.

Inga kommentarer: