måndag 23 juni 2008

Indie hasn't been left behind.

Fever här.
Tänkte i samma manér som min underbara kamrat Trey, lägga upp ett musiktips.

Mitt är CSS nya underbara electroindierock-låt Left Behind.
http://www.youtube.com/watch?v=EcrE9Vda2Co

Idag har jag, Trey och Stray varit på vegetarianbuffé på Hermans. Var mycket som konsumerades, och sedan ett par koppar kaffe på något ställe i närheten. Vi skulle egentligen träffa Hugo Chavez och Jimmy Cricket (från bloggen promenadchoklad.se) och bygga sandslott men... Jag vet inte riktigt men det blev iallafall inte så.

Till slut vill jag säga att det här med pengar är en underbar sak men helt jävla piss när man inte har några och mitt hjärta skriker för dig Trey. Men som Sokrates sa så ofta: Det löser sig. Alltid. Även när det inte känns som det på långa vägar. Stockholms sommar spenderas trots allt alltid bäst under en bar himmel på en parkbänk.
Jag tror att det var så han brukade säga.

Indie.

Inga kommentarer: