måndag 7 juli 2008

herregud vilken bra musik

trey här på sena timman.. gick igenom lite trånga gångar och hittade ett band. Montezumas. från dalarna, leksand. så himla bra. the tallest man on earth är frontare så det kan ju inte bli dåligt.

på torsdag är det sagt att jag ska jobba på något bröllop, men jag ska göra allt i min väg för att slippa det för på kvällen. på kvällen mina kära indiekamrater, så intar tallest man on earth scenen på debban slussen. runt kl 20 om man ska tro debbans hemsida. vet ni hur bra det kommer bli, hoppas det, och hoppas med mig att vi ses där för en öl o underbar musik. tallest man är 25 år o kommer från leksand så kom till slussen o supporta, det är gratis så ni kan lägga pengar på en skiva o några öl vettja.
väl mött. förresten kolla även in
florence and the machine

Inga kommentarer: