lördag 12 juli 2008

I am electroboy. I am electrogirl.

Mycket respekt till Treys shout-out i föregående inlägg. Dom kallar mig the all time worker och säger att jag jobbar för mycket, och visst är det så och jag försöker bättra mig.. Idag till exempel har jag bara varit hemma och druckit öl. Och:
Lyssnat på CSS nya platta Donkey och HELVETE vad bra den är.. Det finns ingen dålig låt, den bräcker förra skivan lätt tycker jag och jag är helt pojkaktigt glad när jag lyssnar på den.

Igår så började kvällen hemma hos mig med mig själv och sen drog jag och mötte lite sköna intellektuella skrivartyper på söder. Det blev skratt, det blev höga röster och det blev en blackout men jag tog mig hem väl.

Lite fundersam över varför Trey reflekterade över min, hans och Heats eftermiddag på moderna och slussen på sin egen blogg tomtariminskalle.blogspot.com. Det var iallafall en fin eftermiddag med öl på bloms och chapmans, sen bar det iväg för skattjakt(systemjakt) med mig och Heat i gamla stan. Det blev utfrågning i små pittoreska affärer och urinering i gränder. Vi kom fram till att gamla stan fan är helt jävla underbart och det kompletterades med min frågeställning på jobbet: Varför ser man inte mer kändisar i stockholm? Man tycker de borde flockas här men så är det icke. Skitsamma, de kan fan ta sig.

Här är lite bilder på mig och Heat från dagen hursomhelst:

Ikväll tror jag att det blir en kväll hemma hos mig och sen utgång med indie-niklas och punk-gabbe och lite töser men jag är helt lullig i huvudet fortfarande så jag låter mig konsumeras helt av CSS tills vidare.

I am electroboy.
Nikki Fever

Inga kommentarer: