måndag 28 juli 2008

Fever. Rise.

Jo jo jag vet att jag betett mig som ett svin och inte uppdaterat särskilt mycket men jag är en man av få ord, och säger endast det jag tycker är värt att berätta om för er. Och nu på senare tid har jag och Trey försökt få en mer musikinriktad ton på bloggen, vilket också gör det svårt för mig eftersom jag ger fan i alla band eller artister som jag inte blir helt tokig i.

Hursomhelst har jag nu semester och den ska spenderas med vin, Trey(förhoppningsvis on the road), penna och papper, och en jävla massa indie, vänner, indievänner.

Lyssnar på Devil in these guys (underbart namn, jag gillar sådana ordlekar), som Trey tipsa om och här kommer en liten shout-out till Trey bara därför: Jag bara drömmer mig tillbaka till tidiga blomsmorgonar förra sommaren, man kom in lite småfull och solen i ansiktet och så kunde en sån låt som "Highway Beats" skapa hela dagen. Underbart

och Trey jag säger ingenting om RYE RYE men mitt utseende när jag såg videon var med många veck i pannan... snart postas väl Rihanna och tidiga Lil' Bow Wow hits..

Electroindiepostpunk på er

Inga kommentarer: