tisdag 8 juli 2008

Indie Champion.

Nikki Fever här.
Tänkte likt min själsfrände Trey tipsa lite också. Nämligen om den engelska indiedoldisen Lightspeed Champion som gör en slags indiepopballadaktig musik. Det varierar ganska mycket men han själv (skön som han är) kallar det på sin myspace för en mix mellan klassisk musik powerpop och surfmusik. Kolla iallafall in honom på
Lightspeed Champion - Galaxy Of The Lost
En skön låt
eller hans myspace www.myspace.com/lightspeedchampion

Det är värt att kolla på hans liveframträdanden också då han ofta kör låtarna mycket snabbare då vilket kan vara skönt, då låtarna stundom är rätt lugna.

Idag blir det jobb för mig och Trey och jag tänkte snart dra iväg och hälsa på honom i bloms för lite frukost. Ni kanske har frågat er ett par gånger, kära läsare, "Hur fan kan Trey och Nik fortfarande jobba kvar på moderna efter så många ord? Har ni inte hört om omväxling era genier?" Då kan jag förklara att jag redan förklarat för er i detta inlägg varför vi jobbar kvar. Vänskap, Gratis Mat och Dryck. Det senare har jag förvisso inte nämnt ännu men det äro nämnt nu hursomhelst.

Ha en trevlig dag vissa av er, andra en mindre angenäm.
Fever.

Inga kommentarer: