torsdag 21 februari 2008

Existing Indie Past [Existing In The Past]

Plats: En liten lya i Solna, Närmare bestämt Näckrosen.
Befolkning: Nikki Fever & Trey Gravel
Händelse: Dagen började relativt vanligt för oss båda. Trey gick i skolan och presterade, som vanligt, utöver det vanliga. När han senare åt crepes och drack en mellanöl så kom han att tänka på mig(Nikki Fever). Han ringde då upp mig och frågade om jag ville dricka lite öl med honom ikväll. Jag som redan druckit ett flertal för att öka skrivarlusten(klockan var tre och jag ville det) sade icke nej. Han kom strax över till mig och vi drack, skålade, skrålade och hade det trevligt när ett plötsligt kortfilmsinfall kom över oss.. Vi var inga att förneka detta infall dess önskan och.... tja... Varsågoda..

Existing Indie Past


Inga kommentarer: