tisdag 12 februari 2008

Fiktiv promenad på Skeppholmen.

Det är allmänt känt, tror jag, att Skeppsholmen är sedan urminnes tider The Indie Piss-Off's holme. Moderna Museet sveper indiekids som om vi vore bärs och vi kommer ut mer enade än innan, om möjligt. Så har fallet varit för mig, Trey, Lipp, Rustic, Slim, Crowbar osv. osv.
Som jag berättade i tidigare inlägg befann jag mig där en söndag för att göra en ljud och bild uppgift. Vi fick senare en uppgift att göra om dessa bilder och ljud till en film. "Hur ska jag kunna göra det här, jag är enbart EN man?" tänkte jag och ringde upp min gode vän Trey för att höra om han ville låna ut sin röst för en enkel dialog med mig och utöver detta, lite bilder. Givetvis Nikki, sa han och kom över idag, pålitlig som vår gode Trey är. Vi suckade, pustade, jobbade och förnöjdes och till slut, trots att resultatet inte blev EXAKT som väntat, så har vi nu en film att visa upp och för min lärare att såga.

Var goda och såsom mig och Trey: Förnöjs


Inga kommentarer: