söndag 3 februari 2008

Vi tar strypdrag på söndagen.

Här sitter yours truly, Nikki Fever och Trey Gravel och dricker folle. Kramar ur de sista dropparna från helgen och gör burken som är vårt liv obrukbar.

Dagens musiktips: Modest Mouse - Alone Down There.(Nikki)
St Thomas(Sök på www.last.fm - Trey)

Vad har hänt i helgen då? Jo, Treys fredag bestod av modevisning på Nyckelviken och på kvällen förnyade han sin bekantskap med en mexikanare som heter tequila och vaknade upp i skärholmen. Samma dag så satt Nikki själv i solna och drack öl.
Lördagen spenderade Trey genom att penetreras av sprithuvudvärk och jobb på vårt favorit indiecafé Bloms(Moderna Museet). Sedan satt han bara hemma och drack två sexpack folköl och skrev en magnifik text med titeln "Jag är så jävla rädd". Nikki hade sällskap i solna av sitt "andra gäng"(Han har tre st) och drog sedan till Debaser där öl konsumerades och skratt nedstampades. Jag vet inte riktigt vad det betyder.
Idag har jag(Nikki) dragit iväg och hängt på Bloms. Full från gårdagen så underhöll jag mig själv med att titta på Trey och dricka mellanöl. Åt mycket gjorde jag också. Lite plugg pågick både på dagen och ikväll med Trey då han hjälpte mig ge respons på lite texter. Jag orkar inte skriva mer angående det. Såhär såg det ut när vi filosoferade, diskuterade och kontemplerade kring en viss text:


Inga kommentarer: