söndag 3 augusti 2008

Get ready to dance you groovy fuckers.

Nikki här.
Då är det dryga en vecka in i min semester. Det har varit helt okej, även om semester någonstans känns lite överskattat, speciellt när man går runt och vet att man inte tjänar ett öre under tiden. Men skitsamma, i can't be worried about that shit. Min och Treys bilsemester blev till min förskräckelse kanske skrotad igår av Herr Gravel(men jag vill inte peka finger, men jag har semester trots allt), men han skulle försöka fixa det på något sätt så håll tummarna nu alla indienippers där ute.

Lite musiktips var det ja. Så här på sommaren så tror jag vi behöver lite skön dansmusik varför jag gärna tipsar om det sköna dansindie-bandet Foals som jag tycker är jävligt klockrena. Sångaren hamnade på plats 45 på NME's Cool List förra året. Känns lite som en blandning av dance, glad indierock och punk på något sätt. Avgör själva. Här har ni två youtube-videos



Balloons
Cassius

På återseende.
Indie Fever

Inga kommentarer: