söndag 31 augusti 2008

Söndag och mönster.

Nikki igen.
Sitter och har just druckit mitt sista glas vin för kvällen, har en färdig novell skriven för morgondagens inlämning och känner mig rätt tillfreds för tillfället.
Tillfället.

Ett snabbt inlägg denna gång antar jag. Jag har varit sjuk den senaste veckan så det var en relativt lugn helg jämförelsevis. Torsdagen var jag hemma, drack vin och såg film. Fredagen samma. Lördagen var jag hemma hos en kompis och la ett 1000-bitars pussel som föreställde mumindalens mikkelsmässfest och sen drog jag hem och drack vin. idag har jag skrivit en novell till första inlämningen i skolan. Var lite nervigt i början då jag enbart fokuserat på boken under sommaren men det gick bra. med lite vin.

Tänkte tipsa om en annan grupp hursomhelst. The Holloways denna gång. Orkar inte presentera dem men här har ni tre sköna låtar iallafall.

Generator

Inga kommentarer: