tisdag 3 februari 2009

The Master and Cheap Wine.

Feber.
Ledsen att vi inte uppdaterat sen radion, men jag tror vi båda behövde en paus efter första avsnittet. Det var en lång dag, men det verkar som om ni gillade det och vi ser grymt fram emot torsdag då ett nytt avsnitt sänds. Jag ska återkomma med vilken tid det är bra att ni önskar låtar under.. Kom ihåg: En väljs ut och denne nämns även av Dj Grus och Dj Feber.

Sitter och dricker billigt gredos vin, fy fan vilket urin. Smakar som vingummisaft mixat med jord och lampolja. Helt okej. Och en Åbro Mästaren för att utjämna balansen. Något fult och något fint.

I helgen var jag på Söderhallen eller vad det heter två kvällar i rad. Jävligt otippat. Första kvällen med Gravel och några till och andra kvällen med Toxic, Shipwreck och några till. Den senare minns jag minst av varav det var helgens största ångestmoment.

Imorgon är det friluftsdaaaa ääh.. Vem fan bryr sig, jag återkommer kanske om ett tag när jag behöver skrika.

Indie.

Inga kommentarer: