fredag 30 januari 2009

Indie Piss-Off Radio.

EXTRA EXTRA!
INDIE PISS-OFF'S RADIO
ÄR ONLINE.

NI BEHÖVER ALDRIG OROA ER OM DÅLIG MUSIK
HÄR HITTAR NI DET BÄSTA SOM NI KAN FINNA
PÅ JORDEN

OCH SAMTAL,
DE ÄR FÖRLEGADE
LÅT TREYS OCH NIKKIS ÄMNEN FYLLA ERA ÖRON
OCH SEDAN ÄR NI VISARE, NÖJDARE, OCH DÄRMED LYCKLIGARE
ÄVEN OM OLYCKAN ÄR OSS KÄR.

LYSSNA PÅ VÅR RADIO. NÄSTA VECKA ÄR VI HÄR.
(Detta är det första inlägget, och vi har inga bra program eller erfarenhet. Det kommer bli bättre med tiden. Men det är bra musik och bra samtal som presenteras, så stå ut med den taffliga produktionen så jobbar jag och gruset på att förbättra ALLT. Vissa av låtarna har annorlunda volym pga dåligt klipprogram, så ni får pilla på volymen mellan talet och musiken. Deal whiv'i)

Indie Piss-Off Radio - 29 Januari

Om ni har ett videoprogram där man kan "Öppna URL" så kanske ni kan streama, annars måste ni ladda hem.

Enjoy!
Indie.
Febern & Gruset

2 kommentarer:

Jakob sa...

Underbart! Har länge längtat efter att låta lite Indie Pissoffs smeka mina öron. Men VARFÖR, vid allt som är heligt, har ni sparat i WMA-format!? Vill ni inte att kidsen ska kunna lyssna i sina iPodar? Va?

The Indie Piss-Off's sa...

Du har helt rätt jakob.. och jag har fixat en mp3-converter men det var sånt jävla meck att få upp programmet så jag var tvungen att publicera om klippet, och då pallade jag inte att konvertera igen, så det här blev wma pga deadlineöverskridning..