lördag 3 januari 2009

lite som jag, eller jag som han..


gruset här på sena timmen.. babblade med ozzimus om spindoctors, han tyckte att jag påminner lite om hela deras grej, o jag höll med. döm själva i videon som följer. annars så sitter jag med träningsvärk o låtsas att det vore vodka i min apelsinjuice. en fin nattlig liten skruvmejsel vore inte dumt..
annars så missbrukar jag kan jang..
mms:ade en bild till febern för en liten stund sen. jag blev påmind av en gammal hassansketch. bamsegrillen. det handlar om hemlagad mos, ni som vet, ni vet, ni som inte vet, får ta reda på det. himla kul iallafall. skrattade för mig själv i väntan på nattbussen.
länken till låten two princes med spindoctors.
oki thats it for me.. förresten, jag ska också skriva min version av feberns lista fast i en liten förändrad tappning.
god indie

Inga kommentarer: