fredag 9 januari 2009

Och jag ser inte ut genom persiennerna.

Febern här.
Sitter i min hemskt mörka lägenhet, mörk, karg, kal, och kall och jag vet inte vad. Känner mig lite irriterad i halsen och lyssnar på arctic monkeys första av en ren slump. Mardy Bum, vilken låt.

Den här veckan började jag i skolan till buller och bång, pompa och ståt. Nej. Det har varit diskussion på diskussion och lika socialt förövande som det brukar. Men på några mindre plan kändes det skönt att vara tillbaka och träffa vissa.

Lucella styrde upp en öl (klassölen har förändrats från hela klassen till enbart tre fyra stycken. Det känns bättre än hela klassen om jag ska vara ärlig.) Så jag hon Nathalie och två kompisar till Lucella drog till.... balthazar? något sånt.. Ölen var hyffsat billig och fantastiskt roligt att Nathalie blev karate på tre öl. Jag kallar det att jag söp henne under bordet, vare sig hon vill eller inte..

Äh som vanligt har jag inget av intresse att berätta. jag återkommer när jag kan berätta något underhållande.

Indie.

Inga kommentarer: