fredag 23 januari 2009

Och ridån gick upp.

Nikki vid spakarna, vid rodret, vid den stora röda knappen som kan utrota mänskligheten.
Idag fick jag pengar och det ständiga ihärdiga hemska snålandet som slutat vid pasta med ketchup och taffligt gredosvin har äntligen kommit till ett slut.

Jävla hyra att betala, varför står man ut när logi på Kumlan är gratis.
Numera börjar min helg redan på torsdagar och slutar så sent som tisdagar. Torsdagsöl var given igår och den dracks hemma hos Jake Nails och Johnny Shipwreck.
Vakna med huvudvärk och har knappt rört en muskel på hela dagen. Åt grandiosas fryspizza med extra allt. Pepperoni, kebab och skinka. Den var schysst men inte lika bra som Ristorante Salami. Åh, hur den smakar. Hur den smakar! Det är ungefär likt lejon som ryter, som ryter! (Väldigt internt jakanskämt men sådant måste komma med stundom)

Möjligen är den här uppdateringen helt värdelös, men det svider att se bloggen tyst allt för länge. Ikväll ska jag hem till Lucie Liu och dricka, och sedan förhoppningsvis ut om jag orkar.
Äh fan jag orkar.

Insett att jag mest lyssnar på post-punk revival nu.

Jag håller på att försöka styra upp ett radioprojekt med Trey till bloggen. Ni hörde rätt. Min plan är att jag och Trey ska släppa 30-60 minuters mp3-filer där vi babblar och spelar låtar. Det är egentligen bara två mickar som behövs och ett enkelt redigeringsprogram. Hör av er till mig eller Trey om ni har något av dessa.

Har hittat en ny(eller gammal egentligen) engelsk komediserie som heter Black Books. Aldrig hört talas om den men den är gjord av den supna irländaren till komiker Dylan Moran och Treys favorit Bill Bailey är huvudroll tillsammans med Moran. Handlar om en bitter bokförsäljare. Spana in om ni har lust.

Nu har jag lust att dricka öl. Indie på er.

Inga kommentarer: