söndag 9 november 2008

ack tillbaka ack så kantad

ett litet inlägg från trey gravel, jovisst, jag är fortfarande en människa, jag finns fortfarande, jag är fortfarande någon, inte den bästa, absolut inte den bästa, men vem är det. jag har nu läst, åter läst och begrundat min käre vän mr fevers inlägg.. läst, och åter begrundat min väns säregna drag inom det litterära, inom livet. och jag må säga, må fundera, må måla upp... att han, mr fever äger en förmåga att beskriva, att påvisa vad som känns mig vid, vill läsa mer av honom, vill läsa mer, vill läsa mer..
sometimes theres a man, I wont say a hero, cause whats a hero, but sometimes theres a man, and Im talking about mr fever in solna stad. nu kör vi igen. trots felsteg signerad mig själv.. the Indie Piss offs never dies.
god indie.
ett litet tips är detta.
battles
hoppas ni kan se den.
god indie

Inga kommentarer: