onsdag 19 november 2008

ursäkta avbrottet.

trey här.. i sverige. älskar mr fevers inlägg från stora äpplet. NYC yeah u know me. jovisst, sverige. stockholm. snö. slask. trängsel, men fint på något vis, idag har jag och gary klippt ihop en grym kortfilm. "..and the fighting tiger" heter den. jag är inte helt frisk, gör lite ont när jag sväljer, men det är helt ok. MGMT spelar på medis på fredag, det missar jag. Far och son spelade ikväll. det missade jag. holland spöade antagligen sverige i fotboll. det missade jag. första halvan av föredraget i skolan som handlade om att starta eget missade jag. sovandes på andra raden.
men men.. nu ska jag dricka kan jang o läsa black man party. lev äventyret mr fever. ring när du når lilla gatan o kör vidare på dina uppdateringar.
god indie

Inga kommentarer: