torsdag 27 november 2008

Ett par värdelösa bilder.







Tänkte visa lite fula bilder jag tagit i New York.. Jag hade inte tänkt ta några, sen hade jag tänkt ta meningslösa bilder. Typ närbilder på min farsa. "Här är pappa i den stora staden", så ser man inte ens staden. Det tyckte jag var kul. Här får ni lite.
Det mesta är från Coney Island. Även den på snabbmatstället, som är Nathans Hotdog där tydligen världens godaste varmkorv görs. Den var jättegod. Nu sparkar Trey sig själv för att han inte äter kött av någon bisarr anledning.

Igår var trevligt. Hade kanske hoppats på lite mer dansa men det funkade. Fick lära mig vad goth egentligen var av Lucellas kille. Det kan vara bra att veta, när jag får något tips om vad det är för slags musik kan jag visa er, indiekids. Tydligen är det exakt/ungefär som postpunk och sånt gillar vi ju ibland.

Okej fjärde dagen på veckan, och det blir någon slags utgång även ikväll. Jill Toxic ska läsa upp på copacabana och jag ska sitta och skrika ömhetsbetygelser och grodyngel.

Indie.

1 kommentar:

Lucella sa...

nästa gång får vi dansa som galningar