torsdag 20 november 2008

New York III.

Blir det lite för många?
Fan jag har så tråkigt när promenaden är slut och kvällen står för dörren. Önskar jag kunde ladda upp bilder. Har förvisso inte många, det är mest min syster som tar och väldigt få är på mig.

Idag hängde vi mer i midtown, vid alla äckligt dyra affärer.. Bloomingdales och så.. Jag hittade ingenting, allt var hemskt tråkigt och fult. Åtminstone för killar. Jag är helt säker på att tjejer har mycket mer potential för att se coola ut än killar. Det finns så sjukt mycket olika saker dom kan ha på sig. Det är något visst med att dricka vin ur en pappmugg när man skriver ett blogginlägg. Jag tar upp underliga ämnen.
Men hemskt trevligt med vin i pappmugg och Dr Phil ljudande i bakgrunden. Det jobbiga med att bo i samma hotellrum som 3 familjemedlemmar är att så fort jag öppnar min fjärde öl så anklagas jag för att försöka bli jättefull. Möjligen stämmer det men eftersom man bara kan köpa 33clx6 så är det himla svårt. Men jag har åtminstone ett rum för mig själv så när mor far och syster lämnat rummet så kan jag sitta i mörkret och skriva med min bud. Blir inte väldigt bra, men det blir någonting iallafall.

Hemskt sugen på att se den där kortfilmen Trey. Börjar bli högtid för oss att bjuda indiekidsen på en ny film också snart.. Hittade för övrigt snus i new york, men köpte inget. Hör på detta trey! Camel gör snus! Äntligen kan du köpa blå camel snus.. Bye bye cigaretter och så kanske du lever till din 40-års dag.. som är precis runt hörnet kära gamla man.. Vin i pappmugg, sa jag det?

Nej nu väntar jag med inläggen tills jag har något vettigt att säga.. puss på er.
Indie

Inga kommentarer: