onsdag 10 december 2008

julefest på skolan och annat

sena timmen, och jag, trey är nyss hemkommen från en nyopererad grambo, han är nu sjukskriven i 3månader.
igår va det julefest på skolan, när rektorn knäckte första ölen mitt framför ögonen på mig så tänkte jag: nu är det kört, masade mig mot bolaget, handlade öl och träkuber på panduro.
sen va det tillbaka till skolan för fest, ölen mina tog snabbt slut och det va när jag började massbeställa i baren som kvällens dimma gjorde sig påmind. dansa som en chimpans gjorde jag också, utan tecken på trötthet.
ramlade runt bland lärare och elever till slutet va nära. jag drog hem. sov över idag. men arbetade till närmare åtta eller nåt. skapat konsthistoria idag.
lyssnat mycket på jesus and mary chain o sånt nu på sistone. har även trillat in på musik av det lite hårdare slaget.
en favoritlåt är feeling oblivion med turin brakes fast den är inte så hård, bara riktigt bra.
nu ska jag internetta sen slagga.
god indie

Inga kommentarer: