söndag 21 december 2008

stampa andan till helvetet.

trey här, återhämtad efter gårdagens allergiutslag. nässelutslag av en katt, hela armbågarna va fulla med utslag, kliade som tusan. katter alltså...
ja ni hörde ju i förra inlägget om min o fevers dag,


här är skyltdockan efter att vi spökat ut den lite extra, funderar på att ge henne ett namn.














nikki på sin uppläsning.





























uppläsningen va hur grym som helst, jag kan verka partisk, men nikkis uppläsning va lätt den bästa, mörk o med en enorm inlevelse sköt han mot samhället och alla levande. först skrattade folk o förväntade sig en komisk session, men efteråt.. nikki tog andan från folk o stampade ner den till helvetet. så himla bra. det va ett par andra som jag gillade också. Peter hade två roliga o eftertänksamma, lite trist att han körde samma som förra gången ja såg han, fast den nya delen behövde den gamla så det blev bra. sen va det en tjej också so va himla bra. tror hon heter nathalie.

idag är det julbord med jobbet. jag drar te AwestA imöra.

kolla in den här låten med bowerbirds o njut. kanske lite för mycket folkpop för mr fever men det är ju så.. kanske har tipsat om den tidigare, men det gör inget.

jaja, nu ska jag ut på en julbasar sen bär det iväg te jobbet för mat o förhoppningsvis lite stark dryck.
god indiejul

Inga kommentarer: