onsdag 3 december 2008

Äsch.

Feber.
Det blev lite mycket igår.
Först åt jag middag och såg på den engelska komikern Sean Lock (för typ tionde gången, spana in hans nya dvd) med ett par öl. sen drog jag till poetry gangbang på rabarber. Vi blev fösta till "den fina sidan" av restaurangen. Så vi var tvungen att dricksa. Vissa dricksade mer än de ville, för servitriserna fattade inte att dom måste ge oss ett val om vi vill låta dom behålla allt som finns kvar på fatet. Skitsamma. Jag dricksade typ 5 spänn.
Ibland känner jag, ofta känner jag. Alltid känner jag att om poesi är radavstånd och upprepningar så är poesin sedan länge död.
Jag säger det med en smula ödmjukhet. Jag faller i vissa av mina egna fällor själv.

Idag vaknade jag 8. Somnade 3. Men jag förmådde inte röra mig. Jag smsa Jake Nails att jag sket i skolan och så låg jag där. Kunde inte sova, kunde inte röra mig. Gick nyss upp och drack frukost. Lite jordnötter på det.

Nu tänker jag spela tvspel, skrika och spotta
Sen blir det teater ikväll.

1 kommentar:

ORGANISERINGEN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.